FANDOM

Gran Bola de Foc.png

L'Itachi fent servir un jutsu de naturalesa tipus Foc, Element Foc: Jutsu Gran Bola de Foc

L'Element Foc (火遁, Katon) és una de les 5 principals naturaleses de Chakra. S'especialitza en jutsus de tipus ofensiu, anant des d'una simple flama fins a grans explosions.

És un chakra d'alta temperatura tipus flama que crema tot el que toca fins a convertir-lo en cendres. Té l'efecte addicional d'enfocar les flames a l'objectiu, i és considerat (juntament amb l'element vent) com un estil especialitzat per la ofensiva.

Els jutsus d'element foc, els quals estan associats amb el segell del tigre, poden ser de mig i llarg abast. Aquest tipus de chakra és comú entre els ninjas de Konohagakure, així com els pertanyents al Clan Uchiha, que són especialistes en el seu maneig.

L'Element Foc és naturalment fort contra l'Element Vent, ja que aquest últim alimenta les flames i incrementa la seva força. De la mateixa manera, el foc és dèbil davant l'Element Aigua, degut a la seva capacitat d'extingir les flames. Tot i així, una tècnica de foc suficientment poderosa podria arribar a ser capaç d'evaporar l'aigua. Les tècniques de foc també poden ser utilitzades amb l'Element Terra per obtenir l'Element Lava i l'Element Vapor juntament amb l'aigua. També poseeix una variant més avançada coneguda com Element Flama.

Variacions Edit

Curiositats Edit

  • El llançament del foc és paral·lel a l'art ninja de la vida real "katon-no-jutsu". Un exemple de la vida real del katon-no-jutsu és Hitsuke: la pràctica dels guardies que distreuen per un incendi fora del punt previst del ninja d'entrada.
  • El Clan Uchiha és un clan reconegut per la especialització en aquest element, igual que el Clan Sarutobi.
vdTransformació de la Naturalesa del Chakra
Bàsics: FocVentLlampTerraAigua
Avançats: CristallFlamaGelFustaLavaCremar
TempestaVaporPolsExplosiuMagnètic
Només Pel·lícules: VeloçAcerFoscor
YinYang: YinYin-YangYang

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori