FANDOM

Els Chūnin (中忍, Chûnin; Literalment significa "Ninja Mitjà") són ninges qualificats per a guiar i vetllar per la seguretat d'altres ninges. El chūnin ha d'adquirir un nivell de maduresa que primerament consisteix a mostrar dots de lideratge i destresa tàctica. Per això els genin que no tenen les aptituds per a convertir-se en chūnin són eliminats de l'examen. Alguns d'ells, com l'Iruka Umino o el Mizuki, es tornen professors dels genin i d'altres, com el Shikamaru Nara, serveixen al seu equip com a comandant de petites cèl·lules d'homes que necessiten prendre decissions i fer servir les habilitats d'un ninja amb habilitat. Al chūnin se'l sol enviar a missions de classe C o B. De vegades, quan no hi ha molt d'enrenou, els líders d'equip com en Shikamaru poden fer-se professors de l'Acadèmia Ninja, com pot veure's a alguns episodis de farciment.

Per a tornar-se chūnin, els genin participen en un examen molt llarg i complicat conegut com els Exàmens de Chūnin. L'únic examen vist a la sèrie és un examen de tres estadis que es va dur a terme a la Vila Oculta de la Fulla. Els que aproven l'examen i es tornen chūnin poden posar-se l'uniforme tàctic (conegut com a Armilla Tàctica), que mantenen els Pergamins de Ninjutsu. Aquesta armilla no és obligatòria. En comptes de fer-la servir, alguns ninges opten per roba més el·laborada com capes, togues o qualsevol armilla que vulguin posar-se.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori