FANDOM

El començament de la primavera vermella
Informació
Volum:
Capítol: 668
Títol japonès: 紅き春の始まり
Títol Romanitzat: Akaki Haru no Hajimari
Saga: Saga del Retorn d'en Madara
Pàgines totals: 16
Publicació: 12 de març de 2014
Debut
Personatges Raiga KurosukiMight DaiAnterior Portador de la HiramekareiAnterior Portador de la KubikiribōchōAnterior Portador de la Shibuki
Jutsus Cap Jutsu
Objectes Cap Objecte
Anterior Següent
El començament de la primavera vermella és el capítol 668 de Naruto. El seu llançament va ser el 12 de març de 2014.

PortadaEdit

Sense portada

ResumEdit

Els companys d'en Guy intenten dissuadir-lo de que obri la vuitena porta, però no se'n surten. En Rock Lee està trist i en Guy el consola dient-li que no era el moment per estar trist. Llavors, el mestre corre cap en Madara, mentre obre la última porta.

Llavors, comença a recordar al seu pare, en Might Dai, que va ensenyar-li a viure la vida estimant-se-la, disfrutant-la fins a l'últim moment i no rendint-se mai. Recorda també com el seu pare era tant sols un gennin tot i ser un adult (era conegut amb el sobrenom de "Gennin Etern"), però va enfrontar-se als Set Espadatxins de la Boira obrint la vuitena porta per tal de salvar al seu fill, l'Ebisu i en Genma d'aquests.

Al present, en Madara li diu que al brillar vermell ñes com les fulles que cauen a la tardor, però en Guy el corregeix i li diu que aquestes fulles que cauen són aliment per a les noves fulles de l'arbre. Finalment, el mestre es planta davant del seu rival i es prepara per executar l'Elefant del Capvespre.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori